معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان گفت: تا پایان امسال خدمات قابل ارائه در دفاترپیشخوان دولت در استان از ۱۵۰ مورد به ۴۰۰ خدمت افزایش می یابد.
به گزارش مهر، خسرو صادقی گسترش تعداد دفاتر پیشخوان و میزان خدمات آنهارا در راستای تحقق دولت الکترونیک و کاهش تصدی گری دولت و واگذاری خدمات به بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید خدمات قابل ارائه و امورتصدی گری را جهت تسهیل در امور و صرفه جویی در وقت و هزینه مردم به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند.
وی با تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب تر توسط دفاترپیشخوان دولت اظهارداشت: این دفاتر باید تلاش تا اعتماد مردم را بیشتر جلب کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان با بیان اینکه دفاترپیشخوان دولت باید مورد ارزیابی قرارگیرند، یادآورشد: دفاتری که با سلامت، دقت و سرعت کار کنند مورد تشویق قرارگرفته و با دفاتری که دارای تخلف باشند برخورد قانونی می شود