قائم مقام پست بانک: دفاتر ICT سنگ بنای توسعه روستاها و زیرساخت ماندگار ارتباطی کشور است
قائم مقام پست بانک: دفاتر ICT سنگ بنای توسعه روستاها و زیرساخت ماندگار ارتباطی کشور است

قائم مقام پست بانک: دفاتر ICT سنگ بنای توسعه روستاها و زیرساخت ماندگار ارتباطی کشور است

دفاترخدمات بانکی و ICT روستایی در مناطق محروم و دورافتاده کشور به عنوان سنگ بنای توسعه و زیر ساخت ماندگار ارتباطی و زمینه ساز دولت الکترونیک است

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس فراهانی قائم مقام، عضو هیات مدیره و مجری طرح ICT روستائی این بانک در اولین همایش دفاترخدمات بانکی استان قم ضمن تسلیت سالروز رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی و علی ابن موسی الرضا علیهماسلام و بیان مطلب فوق گفت: اقتصاد کشور ما در شرایط فعلی جایگاه ویژه ای دارد بطوری که امیددوستداران و هدف دشمنان است چون دوستداران آن با اجرای اقتصاد مقاومتی به دنبال تقویت آن و دشمنان نیز با اعمال فشارها درصدد تضعیف آن می باشند.
وی افزود: عملکرد پست بانک درسطح کشور به ویژه در روستاها مصداق بارز تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که علیرغم چالش ها، مشکلات و موانع پیدا و پنهان موفق عمل کرده و دستاوردهای خوبی داشته است.
مجری طرح ICT روستائی پست بانک ضمن تشریح دستاوردهای این دفاتر طی سالهای گذشته اظهار داشت: فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک، توسعه عدالت اجتماعی در بهره مندی روستائیان از فناوری اطلاعات به منظور کاهش شکاف دیجیتالی، کاهش هزینه های زندگی مردم به عنوان یک اصل اساسی نظام اقتصادی، تسهیل و ساده سازی استفاده از بانکداری الکترونیک برای عموم، تنوع خدمات و اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از کسب و کار و تجارت بالقوه مناطق خود از مهمترین اهداف ایجاد دفاتر ICT روستائی درسطح کشور است.
مهندس فراهانی خاطرنشان ساخت: کارگزاران دفاتر ICT روستایی به عنوان امانتداران واقعی مردم درعمل هستند و با دلسوزی تمام و بدون توقع و ادعا به هموطنان خدمت رسانی می کنند.
قائم مقام پست بانک تصریح نمود: مردم ما قدرشناس و مبلغّان خوبی هستند و درصورت مشاهده خدمتی از سوی دستگاه یا فردی ضمن اعتماد، قدر آن را می دانند و این ادعا در پست بانک کاملآ مشهود است.
وی عنوان کرد: طرح ICT روستایی کشورمان طرحی بی نظیر و بی بدلیل است و در دنیا نیز بعنوان یک الگو مطرح است که درصورت تدبیر و حمایت مسئولان علاوه بر خدمات بانکی می توان از ظرفیت های بالقوه آن در ارائه سرویس مربوط به کشاورزی، دامداری، باغداری و سایر بخش های اقتصادی و تولید نیز استفاده کرد.
مهندس فراهانی هدف از برگزاری چنین همایش هایی را ارزیابی عملکرد متناظر استانی و دفاتر و همچنین پاسخگویی به سئوالات و خواسته های کارگزاران و دستیابی به دستاوردهای سازنده خدمت گذاری عنوان کرد و گفت: درحال حاضر طرح ایجاد دفاتر بعنوان کاری بی نظیر و الگوئی موفق در دنیا مورد استفاده قرار گرفته و کارگزاران به عنوان بانیان آن باید قدر این جایگاه و خدمات را بدانند.
مجری طرح ICT روستائی پست بانک اضافه کرد: مشکلات زیرساخت های ارتباطی و بانکداری الکترونیک پست بانک رفع می شود بطوری که رقابت با پست بانک در این عرصه سخت خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر خودکنترلی و سلامت کار عنوان کرد: تعرفه ها و کارمزدهای خدمات دفاتر نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش یافته و تمام تلاش مسئولان پست بانک این است که با تقویت نظارت ها و کنترل های از راه دور، حمایت های ویژه ای از کارگزاران داشته باشند.
قائم مقام پست بانک در پایان تاکید کرد: باید با کار سالم، دلسوزی و امانتداری درصدد توسعه دفاتر و افزایش اعتماد جامعه نسبت به پست بانک و دفاتر خدمات بانکی گام برداریم چون معتقدیم این بانک امین و امانتدار خانوادهاست.
گفتنی است: وی پس از پایان این همایش یک روزه به اتفاق هیات همراه ضمن افتتاح مرکز کنترل از راه دور پست بانک استان قم از واحدهای ستادی مدیریت شعب استان و شعب انقلاب اسلامی، شهید بهشتی و نبوت شهرستان قم نیز بازدید و با کارکنان به گفتگو پرداخت

بررسی نمایید

تفاهم نامه واگذاری خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی

در جهت ارائه خدمات امور مشترکین آب و فاضلاب روستایی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت …