كیفیت سرویس در بخش بین‌الملل به استاندارد جهانی نزدیك شده است
كیفیت سرویس در بخش بین‌الملل به استاندارد جهانی نزدیك شده است

کیفیت سرویس در بخش بین‌الملل به استاندارد جهانی نزدیک شده است

پنجمین کارگاه آموزشی کیفیت با حضور نماینده اتحادیه پستی جهانی برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت پست، در دومین روز کارگاه آموزشی کیفیت مهندس‌کرباسیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران‌کل واحدهای ستادی و اجرایی، معاونان پستی و روسای کیفیت استان‌ها حضور داشتند.
در روز دوم مهندس کرباسیان طی سخنانی بر لزوم توجه جدی به مبحث کیفیت تاکید کرده و افزود: از دو سال پیش تاکنون بحث کیفیت در شبکه پست بسیار جدی شده و خوشبختانه پیشرفت خوبی هم داشته است ولی برای نهادینه شدن این بحث راه طولانی در پیش داریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود کیفیت و درآمد را دو مقوله به هم پیوسته دانست و اظهار داشت: کار درست انجام دادن ارزشمند است ولی می‌بایست برای انجام بهتر کارها استانداردها را شناخت و بر طبق آنها پیش رفت چرا که مردم از پست توقع خدمت با کیفیت را دارند.
رئیس هیئت‌مدیره سپس به کیفیت سرویس در بخش بین‌الملل اشاره کرد و گفت: در حوزه بین‌الملل کیفیت سرویس به سطح استاندارد بین‌المللی نزدیک شده و بسیاری از شاخص‌ها رعایت می‌شود ولی در حوزه داخلی به دلیل حجم کار و گستردگی می‌بایست ظرفیت‌ها را بالا برد و نهایت تلاش را به کار بست.
مهندس کرباسیان در ادامه رضایت مشتریان کلان از کیفیت سرویس‌های پستی را نکته ارزشمندی برشمرد و گفت: نزدیک به ۵۰ درصد درآمد شرکت پست از قرارداد پست با مشتریان کلانی مانند نیروی انتظامی، قوه قضائیه و دیگر سازمان‌هاست و رضایت آنها از سرویس‌های پستی نقطه عطفی به شمار می‌رود.
وی در پایان سخنان خود از همه مدیران و کارشناسان مرتبط با کیفیت خواست نظارت‌ها را بیشتر کرده و همه بخش‌ها به هم کمک کنند تا کیفیت سرویس‌ها افزایش یابد چرا که رضایت مردم رضای خدا را در پی دارد.
کارگاه دو روزه کیفیت طی روزهای نهم و دهم آبان ماه در سالن الغدیر شهید قندی با حضور مدیران و معاونان پستی استان‌ها، روسای ادارات و کارشناسان حوزه کیفیت و وسترلاند مشاور عالی اتحادیه پستی جهانی به عنوان مدرس از کشور سوئد برگزار شد.
در این دو روز شرکت‌کنندگان با مباحثی مانند کیفیت عملیاتی، علمی و بین‌المللی آشنا شده و اهداف آتی شرکت پست برای آنها تشریح شد.

بررسی نمایید

بر گزاری مجمع عمومی عادی و عادی بصورت فوق العاده

مجمع عمومی عادی و عادی بصورت فوق العاده انجمن صنفی در مورخه ۲۳ ابان ماه …