بایگانی/آرشیو برچسب ها : نحوه

نحوه شکایت از اپراتورهای ارتباطی/ جلوگیری از سردرگمی کاربران

  معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نحوه شکایت کاربران خدمات ارتباطی و مخابراتی از اپراتورها و ارائه دهندگان این خدمات را تشریح کرد و گفت: موارد شکایت از اپراتورهای ارتباطی و مخابراتی در جهت تسهیل و تسریع در احقاق حقوق کاربران و نیز جلوگیری از سردرگمی آنها پیگیری …

بیشتر بخوانید »

اطلاعیه شماره (۶) شوراهای شهر وروستا؛ نصب اعلام زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها در دفاتر

اطلاعيه شماره (6) شوراهای شهر وروستا؛ نصب اعلام زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شركت در انتخابات شوراها در دفاتر

نظر به ابلاغیه وزارت کشور، ضرورت دارد تا دفاتر پیشخوان شهری و روستایی نسبت به درج متن زیر در محل دفتر اقدام نمایند. ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۴ خود زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام …

بیشتر بخوانید »

زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها اعلام شد

زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها اعلام شد

تهران – ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۴ خود که دقائقی پیش صادر شد، زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ متن کامل اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور …

بیشتر بخوانید »

نحوه دریافت کد پستی با پیامک

نحوه دریافت کد پستی با پیامک

دریافت کد پستی از طریق شرکت پست از طریق سایت این شرکت و انتخاب گزینه‌ی دریافت کد پستی هم امکان‌پذیر است که در مواردی خاص نیز این امکان با گذشت زمان بیش‌تری تلفنی ممکن خواهد شد.   به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سال گذشته هم مطرح شد …

بیشتر بخوانید »

نحوه برگزاری جلسات از طریق ارتباط تلفنی

نحوه برگزاری جلسات از طریق ارتباط تلفنی

هدف از راه‌اندازی سرویس مکالمه گروهی، امکان ایجاد مکالمه بین چندین تماس با میزبانی مشترک همراه اول است. گروه همکاران، همکلاسی‌ها، کارمندان، اعضای یک خانواده، دانشگاهیان، تجار و … می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی، در یک مکالمه‌ی گروهی دوستانه و یا شغلی شرکت کنند.   به گزارش خبرنگار سرویس …

بیشتر بخوانید »